Obchodní a storno podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
SM – systém - spirální stabilizace páteře
Mgr. Pavla Chmelařová, IČ: 74961241, se sídlem: Kocléřov 271, Vítězná 544 62, dále také jen „poskytovatel“
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky, dále jen “VOP”, upravují smluvní vztah mezi Mgr. Pavlou Chmelařovou, dále jen „poskytovatel“ a osobou využívající služby poskytovatele, dále jen „klient“, a to zejména při objednání služeb nabízených provozovatelem, v průběhu samotného využívání služeb a v rámci stornopodmínek. Tyto VOP dále stanovují informační povinnost klienta týkající se jeho zdravotních obtíží. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem se mimo těchto VOP řídí aktuálně platným ceníkem, nebylo-li mezi smluvními stranami dojednáno jinak. Tyto VOP se stávají nedílnou součástí každého smluvního vztahu uzavřeného mezi poskytovatelem a klientem. Znění VOP může poskytovatel měnit či doplňovat.
2. Objednání služeb, jejich úhrada, možnost odmítnutí poskytování služeb a reklamace služeb
2.1. Služby poskytované poskytovatelem je možné objednat prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného na www.sm-system.cz , prostřednictvím e-mailové adresy trutnov@sm-system.cz , telefonicky / sms prostřednictvím tel č.: 777009216. Osobní objednání služeb v provozovně na adrese Polská 91, 541 01, Trutnov - Dolní Předměstí je z organizačních důvodů možné pouze v době určené pro styk s veřejností, která je ke dni vydání těchto VOP každé úterý od 11:30 do 12:30 hod., s výjimkou objednání služeb klientem bezprostředně po ukončení konzultace / lekce / kurzu, který tento klient absolvoval.
2.2. Úhrada služeb poskytovaných poskytovatelem je klientem prováděna vždy předem na základě vystavené faktury – daňového dokladu. V době od objednání služeb do doby splatnosti vystavené faktury – daňového dokladu je termín poskytnutí služeb pro klienta rezervován. V případě, že ze strany klienta nedojde v době splatnosti k úhradě vystavené faktury – daňového dokladu, rezervace termínu poskytnutí služeb uplynutím doby splatností faktury – daňového dokladu zaniká. Splatnost faktury – daňového dokladu je 3 pracovní dny, s výjimkou kratší splatnosti z důvodu počátku čerpání služeb za dobu kratší než 3 pracovní dny. V takovém případě je splatnost stanovena tak, aby den splatnosti byl alespoň den předcházející dni počátku čerpání služeb.
2.3. V případě, že dojde k zániku rezervace z důvodu nezaplacení faktury – daňového dokladu, má se za to, že zaniká i objednávka či jakýkoliv jiný úkon osoby, která hodlá využít služby poskytovatele.
2.4. Objednáním služby klient projevuje svůj souhlas s těmito VOP. Poskytovatel může odmítnout poskytnutí služby klientovi, který i) je zjevně pod vlivem alkoholu či omamných a psychotropních látek, ii) vykazuje příznaky infekčního onemocnění.
2.5. Reklamace služeb je možná osobně v průběhu poskytování služeb konkrétnímu klientovi, v provozovně na adrese Polská 91, 541 01, Trutnov - Dolní Předměstí v době určené pro styk s veřejností, prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného na www.sm-system.cz , prostřednictvím e-mailové adresy trutnov@sm-system.cz .
3. Individuální lekce a její stornopodmínky
3.1. Individuální lekcí se rozumí poskytování individuální poskytování služeb poskytovatelem klientovi, kdy se poskytovatel věnuje výlučně pouze jednomu konkrétnímu klientovi, případně klientem vymezenému okruhu účastníků (např. manželé, partneři apod.).
3.2. Individuální lekce či konzultace může být bez postihu zrušena nejméně 24 hodin předem a za podmínky, že si klient rovnou domluví náhradní termín lekce / konzultace, kdy v takovém případě je celá uhrazená částka určena pro další čerpání služeb. V případě, že klient zruší individuální lekci či konzultaci nejméně 24 hodin předem a zároveň nechce dále čerpat služby poskytovatele, vrací poskytovatel klientovi celou částku do 10 pracovních dní zpět na účet, ze kterého byla částka uhrazena na bankovní účet poskytovatele. V případě zrušení lekce / konzultace méně než 24 hodin před domluveným termínem lekce / konzultace se uhrazená částka nevrací a tato propadá bez náhrady. Příklad: V případě, že je rezervován termín lekce / konzultace na středu v 9:00 hod., je možné provést storno s vrácením uhrazené zálohy nejpozději do úterý do 9:00 hod. Uhrazená částka se nevrací a propadá bez náhrady také v případě, že ze strany klienta není ani 3. náhradní termín využit a/nebo je požadována další změna termínu lekce / konzultace, tj. termín lekce / konzultace je možné změnit pouze 3x.
3.3. Lekce / konzultace může být zrušena prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného na www.sm-system.cz , prostřednictvím e-mailové adresy trutnov@sm-system.cz, telefonicky / sms prostřednictvím tel č.: 777009216. Osobní zrušení lekce / konzultace v provozovně na adrese Polská 91, 541 01, Trutnov - Dolní Předměstí je z organizačních důvodů možné pouze v době určené pro styk s veřejností, která je ke dni vydání těchto VOP každé úterý od 11:30 do 12:30 hod. Rozhodujícím okamžikem pro posouzení okamžiku provedení storna konzultace/lekce je okamžik doručení storna do e-mailové schránky, osobní návštěvy provozovny v době určené pro styk s veřejností či okamžik uskutečnění telefonátu /doručení sms zprávy na tel. č.: 777009216.
3.4. Při provedení storna musí být vždy sděleno jméno a příjmení klienta a datum a čas rezervace. Náhradní termín musí být domluven nejpozději do 2 pracovních dní od uskutečnění zrušení.
4. Vzdělávací kurzy, skupinové lekce, semináře a jejich storno podmínky
4.1. Vzdělávacími kurzy, skupinovými lekcemi a semináři se rozumí poskytování služeb – v rámci příslušného „kurzu“ - poskytovatelem více klientům najednou, přičemž obsah konkrétní služby a její povaha vyplývá z předem poskytovatelem stanovené náplně konkrétní služby.
4.2. V případě vzdělávacího kurzu, skupinové lekce nebo semináře je po provedení platby dle bodu 2.2. poskytovatelem klientovi na jeho e-mailovou adresu zasláno potvrzení o čerpání kapacity vzdělávacího kurzu, skupinové lekce nebo semináře, která klienta opravňuje k čerpání takto pro něho rezervované kapacity dle rozpisu příslušné skupinové lekce. Rozpis lekcí (časový harmonogram) je klientovi zaslán vždy nejpozději s fakturou – daňovým dokladem, tj. ještě před sjednáním služby.
4.3. Zrušení účasti klienta na vzdělávacím kurzu, skupinové lekci nebo semináři je možné, pokud bude provedeno v dále stanoveném předstihu, se kterým je spojen případný stornopoplatek. Zrušením účasti klienta na vzdělávacím kurzu, skupinové lekci nebo semináři se rozumí zrušení jeho účasti na vzdělávacím kurzu, skupinové lekci nebo semináři jako celku bez započetí využívání služeb v příslušném kurzu. Výše storno poplatku za zrušení účasti klienta v kurzu je: 1) 20 % v případě, že bude účast zrušena více než 3 týdny před zahájením první hodiny kurzu, 2) 50 % v případě, že bude účast zrušena méně než 3 týdny před zahájením první hodiny kurzu, 3) 100 % v případě, že bude účast zrušena méně než 1 týden před zahájením první hodiny kurzu.
4.4. V případě vynechání jakékoliv jednotlivé hodiny vzdělávacího kurzu, skupinové lekce nebo semináře se žádná část provedené platby nevrací. Poskytovatel k žádosti klienta tomuto sdělí, zda je možné jednotlivou vynechanou hodinu skupinové lekce nahradit v hodině vymezené pro jinou skupinu a v jakém termínu. U vzdělávací lekce a semináře nelze vynechanou hodinu z organizačních důvodů nahradit. Klient bere na vědomí, že možnost využití náhradní hodiny pro nahrazení klientem vynechané hodiny skupinové lekce je závislá od naplnění kapacity ostatních kurzů (tj. zda je jiný kurz naplněn, případně zda v jiném kurzu jiný účastník rovněž absentuje a tím uvolní místo klientovi s požadavkem na náhradní termín). Nahrazení klientem vynechané hodiny skupinové lekce může být umožněno pouze v rámci jiné skupiny příslušného kurzu, tj. pouze v rámci obsahově shodného kurzu vypsaného pro totožné období. Klient může za celou dobu trvání příslušného kurzu žádat o využití náhradní hodiny maximálně 2x, a to bez ohledu na to, zda mu bylo poskytovatelem k takové žádosti vyhoveno či nevyhověno. Klient tak bere na vědomí, že na poskytnutí náhradní hodiny nemá právní nárok. Současně poskytovatel prohlašuje, že je v jeho zájmu zajistit možnost náhradní hodiny takovému počtu klientů, který odpovídá počtu uvolněných míst v jiných skupinách.
4.5. Klient může vznést žádost o nahrazení hodiny nejméně 24 hodin předem. Tuto žádost je možné vznést prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného na www.sm-system.cz , prostřednictvím e-mailové adresy trutnov@sm-system.cz , telefonicky / sms prostřednictvím tel č.: 777009216. V textu žádosti o nahrazení skupinové lekce musí být uvedeno, že se jedná o „žádost o nahrazení skupinové lekce“. Nebude-li výslovně klientem uvedeno, že žádá o nahrazení skupinové lekce, poskytovatel klientovi nebude možnost nahrazení skupinové lekce prověřovat. osobně v provozovně na adrese Polská 91, 541 01, Trutnov - Dolní Předměstí, případně telefonicky/sms.
5. Překážky poskytování služeb na straně poskytovatele
5.1. V případě, že dojde k překážce na straně poskytovatele bránící poskytování služeb (pracovní neschopnost poskytovatele apod.), dochází k posunutí termínu poskytování služeb o dobu, po kterou trvá tato překážka na straně poskytovatele bránící poskytování služeb. O nových termínech, ve kterých budou příslušné služby poskytovatele poskytovány, bude klient vyrozuměn poskytovatelem alespoň 2 předem. Totožný princip se uplatní i na překážky mimo sféru poskytovatele (vyšší moc, vládní či jiná opatření orgánů státní správy a samosprávy, havárie v prostorech určených pro poskytování služeb apod.). Klient bere na vědomí, že v případě překážek na straně poskytovatele ani v případě překážek mimo sféru poskytovatele nenáleží klientovi jakákoliv náhrada za změnu termínu poskytnutí služeb.
6. GDPR
6.1. Informace pro fyzické osoby: Jako správce osobních údajů poskytovatel zpracovává osobní údaje v případech a za podmínek upravených nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR), jehož aktuální znění je dostupné na webových stránkách www.uoou.cz. K uplatnění práv v oblasti osobních údajů (tj. práva na přístup k osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, s žádostí o omezení zpracování, vznesením námitky proti zpracování, práva na přenositelnost údajů a dalších práv podle GDPR) se na poskytovatele můžete obracet prostřednictvím emailu na adrese trutnov@sm-system.cz nebo poštou na adrese Polská 91, Trutnov.
7. Zdravotní dotazník a zdravotní stav klienta.
7.1. Klient bere na vědomí a souhlasí, že poskytovatel poskytuje své služby na základě údajů týkajících se klientova zdravotního stavu, které klient poskytovateli sdělí. Klient bere na vědomí, že poskytovatel neodpovídá za případně způsobenou újmu, která bude v příčinné souvislosti s poskytnutou službou a zdravotním stavem klienta, na který klient poskytovatele výslovně neupozornil. Z tohoto důvodu je výlučně na klientově odpovědnosti, aby poskytovateli sdělil veškeré relevantní údaje týkající se jeho zdravotního stavu, přičemž za tímto účelem je na výlučné odpovědnosti klienta, aby jeho zdravotní stav ve vztahu ke klientem požadovaným službám poskytovatele, konzultoval se svým praktickým lékařem / lékařem specialistou. Zdravotní dotazník, který klient před zahájením poskytování služeb vyplňuje, slouží pouze pro zcela základní seznámení se poskytovatele s obtížemi klienta a nenahrazuje doporučení poskytovatele, aby klient poskytování služeb konzultoval se svým praktickým lékařem / lékařem specialistou. Před zahájením služeb je poskytovatelem klientovi vysvětlena povaha poskytovaných služeb a klient je seznámen s možnými riziky. Pokud se klient rozhodne čerpat služby poskytovatele, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.
7.2. V případě, že dojde mezi poskytovatelem a klientem jako spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb či jakékoliv jiné smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1.
7.3. Pro dotazy k VOP je určena e-mailová adresa vop@sm-system.cz. Poskytovatel v odůvodněných případech bude předávat tyto dotazy k vyřízení advokátní kanceláři Mgr. Martin Janeček, se sídlem Dvůr Král. n/L, J. Hory 33.
7.4. Těhotné klientky berou na vědomí a souhlasí, že poskytování služeb těhotným klientkám je možné pouze i) na základě předložení písemného vyjádření ošetřujícího gynekologa, ve kterém nebudou služby poskytovatele kontraindikovány ve vztahu k průběhu těhotenství konkrétní klientky a ii) vždy až po ukončení prvního trimestru těhotenství.
Datum vydání 21. 11. 2023
SM – systém - Mgr. Pavla Chmelařová